Communicatielijnen
Daar we binnen onze school met diverse geledingen te maken hebben is het soms wel eens verwarrend hoe de communicatielijnen nu precies lopen. Wanneer stap je naar de leerkracht, wanneer naar de OR, MR, klassenouder, directeur enz. Daarom zetten we alles nog even op een rijtje voor u.
Opmerkingen, vragen aangaande de lesstof, de vorderingen/gedragingen van uw kind en de groep:
Stap 1: praat met de leerkracht, als dit kort kan, anders
Stap 2: maak een afspraak met de leerkracht van uw kind(eren)
Stap 3: pas indien u, na het gesprek met de leerkracht, niet tot een oplossing bent gekomen, kunt u terecht bij de directeur
Stap 4: gezamenlijk gesprek: ouders, leerkracht en directeur
Stap 5: indien u zich na stap 4 nog niet gehoord of begrepen voelt kunt u terecht bij onze contactpersoon, zie hiervoor elders in de schoolgids
De klassenouder, die er enkel en alleen is ter ondersteuning van de leerkracht, kunt u benaderen als u tips en/of ideeën hebt ten aanzien van de groeps- en/of schoolactiviteiten. Hij of zij neemt dat, indien nodig, mee naar de Ouderraad.
Voor schoolzaken die niet de groep en het individuele kind betreffen, kunt u te allen tijde terecht bij directie en/of MR.
Voor klachten waarmee u zich geen raad weet of waarmee u zich niet kunt richten tot de bovengenoemde personen, kunt u ook gebruik maken van de klachtenregeling die door de BMS, ons schoolbestuur is vastgesteld. Hieronder vind u een link naar de klachtroute: